Tuesday, January 12, 2010

.::KepuTuSan::.


memang payah.
memang sukar.
tapi keputusan perlu dibuat.
dalam hidup ni kita x akn dpt semua yang kita mahukan.

mesti ada oppurtunity cost.
mesti pilih yang mana lebih baik.

dan memberi manfaat.
dan pengorbanan itu semestinya satu kewajipan
.
inilah dunia.
inilah kehidupan.
saya memilih untuk meneruskan latihan industri di
primula beach hotel
dan saya rasa ini keputusan yang terbaik
mungkin ini juga petunjuk dari-Nya


memang rasa ingin kembali ke UPM
kerana disana saya punya ramai kawan2 yang baik

tempat yang menarik
semestinya tempat praktikal yang lebih baik

tapi tinggal disini.

apa kurangnya
terengganu negeriku=P
pun menarik
ada ibu.ada ayah.ada adik2
dan sumber kewangan=)
x sampai hati menolak permintaan adik2 supaya terus tinggal disini

sudah 15 hari di hotel
dan rasanya mampu bertahan utk 6 bulan lagi
(bagi hambaMU ini kekuatan)
masa berlalu pantas

berfikir dari sudut positif
dan saya pasti boleh bertahan
saya juga mahu kongsikan tips2
pada pos akan datang=)

take care.


sekali lagi terima kasih kpd cosm8

kpd wonderfriend yang satu ini

yang sentiasa disisi saya

tenks-a-lot

ALLAH bless u fwen

No comments:

Post a Comment